KOHALETOIMETAMINE

Pärast müügilepingu jõustumist komplekteerib veebipood ILoveMatcha.ee tellimuse ning annab selle kohaletoimetamiseks üle ettevõtte logistikapartneritele.

E-poe veebilehel näidatud kohaletoimetamise tähtajad kehtivad tellimuse summa laekumise hetkest Veebipoe pangakontole.

Viivitusteta kohaletoimetamiseks tuleb olla hoolas ning tellimuse vormistamisel esitada kohaletoimetamise andmete sisestamisel tõele vastavad ning kehtivad andmed.

Veebipood ILoveMatcha.ee ei vastuta kauba kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kaup on logistikapartneritele üle antud õigel ajal, kuid kohaletoimetamise viibimine on tingitud asjaoludest, mida veebipood ILoveMatcha.ee ei saanud mõjutada ega ette näha.

Kaupu saadetakse järgmistesse riikidesse: Eesti, Soome, Läti, Leedu.

Kauba kättesaamiseks on ostjal järgnevad valikud: Omiva.ee, Smartpost.ee ja Dpd.ee

Ettevõtte logistikapartnerite abil tarnitakse kaup tellimuse vormistamisel kliendi valitud pakiautomaati. Kauba kohalejõudmise kohta saabub kliendi telefonile SMS-teade koos paki väljastuskoodiga. Kui klient ei lähe pakile määratud ajavahemiku jooksul järele, siis kannab klient kõik paki tagastamisega või pikemaajalise hoiustamisega seotud ning muud tekkida võivad kulud. Kauba logisikapartnerite pakiautomaati jõudmisega lõpevad ILoveMatcha.ee kohustused kliendi ees ning ILoveMatcha.ee ei vastuta enam tarnitava kauba eest.

Omniva pakiautomaadist on võimalik kaupa lunastada 24 tundi.

Itella Smartposti pakiautomaadist on võimalik kaupa lunastada kl. 10.00-22.00.

Dpd pakiautomaadist on võimalik kaupa lunastada 24 tundi.

Juhul kui valite kättetoimetamiseks kulleri, tarnitakse kaup tellimuse vormistamisel kliendi märgitud aadressile. Kauba üleandmise täpne aeg lepitakse eelnevalt kokku telefoni või e-posti teel. Kaup toimetatakse kohale E–L ajavahemikul kl 10.00–20.00.

Klient vastutab kauba tellimisel esitatud isikuandmete, aadressi ja kontakttelefoni korrektuses eest. ILoveMatcha.ee ja kullerfirma ei vastuta kauba kohaletoimetamisel tekkinud viivituste ja arusaamatuste eest juhul, kui viivitus või arusaamatus on tingitud kliendi poolt tellimuse vormistamisel esitatud andmete ebatäpsusest või ebaõigsusest. Juhul kui saadetis on saanud kahjustada, tuleb kahjustuse tekkimise aeg ja põhjus fikseerida kullerfirma esindaja juuresolekul.

ILoveMatcha.ee ja kuller vastutavad, et kaup jõuab kohale tervena, omab kaubanduslikku väljanägemist ja vastab ILoveMatcha.ee e-poes kirjeldatule. Juhul kui kliendini jõuab katkine või vigastatud toode, asendatakse see uuega või kompenseeritakse väärtus rahaliselt. Kui klient märkab kauba vastuvõtmisel, et pakend on purunenud, siis ei tohiks klient saadetist vastu võtta ning peaks sellekohase avalduse kullerile esitama ning ILoveMatcha.ee-t informeerima kirjutades e-posti aadressile info@ilovematcha.ee või helistades +372 51943874.

NB! Erisoovid ning muud märkused (nt fonolukk ei tööta, hoovis on kuri koer, olen hõivatud kl 12–14, keegi teine võtab Teie asemel kauba vastu jne), saate sisestada infokasti. Infokasti leiate, kui olete ostu sooritamisel jõudnud nii kaugele, et peate sisestama oma andmed.

Eestisisesed saadetised jõuavad üldjuhul ostja määratud sihtpunkti 2-7 tööpäeva jooksul alates müügilepingu jõustumisest. Väljaspool Eestit toimub kohaletoimetamine 14 kalendripäeva jooksul.

Erandlikel juhtumitel on õigus kaup kohale toimetada kuni 45 kalendripäeva jooksul.